Konuyla ilgili genel kavramlar, Osmanlı İmparatorluğu?nun yıkılış sebepleri, Milli Mücadele için yapılmış olan hazırlıklar, kongreler, Sevr Antlaşması, savaşlar, TBMM?nin açılması, Mudanya Ateşkes Antlaşması, Lozan Antlaşması ile ilgili konular tartışılmaktadır.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Saltanatın kaldırılması ve Cumhuriyetin ilanı, Türk inkılabının stratejisi ve önemi, hukuk, ekonomik, siyasal, eğitim kültür alanında ve sosyal alanda yapılmış olan inkılaplar, çok partili hayata geçme denemeleri, Atatürk dönemi Türk dış politikası, Atatürk ilkeleri.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
İnsan vücudu ve işleyişi hakkında temel bilgiler, hücre ve dokular, merkezi ve periferik sinir sistemi, duyu organları, kas-iskelet sistemi, dolaşım sistemi, solunum sistemi, sindirim sistemi, boşaltım sistemi, endokrin sistemi, üreme sistemi anatomisi konularını içermektedir
Kuram: 3 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 7
|
Ön Koşul: Yok
|
|
İnsan vücudu ve işleyişi hakkında temel bilgiler, hücre ve dokular, merkezi ve periferik sinir sistemi, duyu organları, kas-iskelet sistemi, dolaşım sistemi, solunum sistemi, sindirim sistemi, boşaltım sistemi, endokrin sistemi, üreme sistemi fizyolojisi konularını içermektedir
Kuram: 3 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 7
|
Ön Koşul: DKT 101
|
|
Dil ve konuşma terapisi mesleğinin tanım ve kapsamını, hizmet sunum alanlarını ve yöntemlerini içerir.
Kuram: 3 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
İletişim, konuşma ve dil: Temel kavramları, konuşma süreci ve öğelerini, dilin özellikleri ve bileşenlerini, çocukluk çağı dil bozukluklarını, yetişkinlerde dil bozukluklarını, onuşma sesi bozukluklarını, akıcılık bozukluklarını, ses bozukluklarını, motor konuşma bozukluklarını, yutma bozukluklarını, iletişim-dil ve konuşma bozukluklarının değerlendirmesini, multidisipliner çalışılması gereken meslekler ile ilgili konuları içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
İletişim döngüsü, işitsel sistem anatomisi, işitsel sistem fizyolojisi, işitme kaybı nedenleri, işitme kaybı tipleri, değerlendirme yöntemleri konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Dilbilimin temel kavramları, dilbilim alanları ve temel kavramları ve dilbilimin dil ve konuşma terapisindeki rolü ve önemi konularını içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Halk sağlığının tanımı, önemi ve uygulama alanları, Türkiye?deki sağlık sistemi, sağlık eğitimi, enfeksiyon hastalıkları, anne-çocuk sağlığı, aile planlaması, bağımlılıklar konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Sesin tanımı, sesin özellikleri, ses ve duyma kavramları, sesin algılanmasında önemli olan akustik özellikler konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
İlkyardımın tanıtımı, insan vücudu ve yaşamsal bulgular, yaşam tehlikesi olan durumlarda ilkyardım uygulamaları, hasta/yaralı taşıma teknikleri konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Solunum ve ses üretim sistemleri, ses bozuklukları ile ilişkili tanım ve terimler ve ses bozuklukları konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Normal dil gelişimi, dil gelişiminde risk faktörleri, dil bozukluklarının sınıflandırılması konularını içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Normal fonolojik gelişim, fonoloji- artikülasyon ilişkisi, konuşma seslerinin gelişimi, konuşma sesi bozukluklarının sınıflandırılması konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Akıcılık bozukluğu tanım ve türlerini; kekemeliğin çok boyutlu yapısını, kekemeliğin sıklık, yaygınlık ve yaşam boyu seyrini; kekemeliğin ortaya çıkmasına etki eden risk faktörlerini; kekemelikte kendiliğinden iyileşmeyi; kekemeliğin kronikleşmesine etki eden risk faktörlerini; hızlı bozuk konuşma tanım, yaygınlık ve nedenlerini; hızlı bozuk konuşmaya ilişkin kuram ve yaklaşımları, HBK?nın özelliklerini kapsamaktadır.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Afazi, travmatik beyin hasarı, sağ beyin hasarı, nörodejeneratif hastalıklar konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Motor konuşma bozukluklarının tanımı ve sınıflandırılması, nörolojik temelleri, dizartri ve apraksi tanımı ve sınıflandırmaları, ayırıcı tanı konularını içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
İletişim, dil ve konuşmanın beyinle ilişkisi, sinir sistemi organizasyonu, dilsel işlevlerin nöroanatomik ve nörofizyolojik organizasyonu konularını içermektedir.
Kuram: 3 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Yutmanın anatomisi ve fizyolojisi, çiğneme ve yutmanın nöroanatomisi ve nörofizyolojisi, yutma bozuklukları tanım ve sınıflandırılması, yutma bozukluklarının nedenleri konularını kapsamaktadır.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Dilin tanımı ve işlevi, iletişim ve dil gelişimi ilişkisi, dil edinim kuramları ve bu kouramların dil ve konuşma terapisiyle ilişkisi konularını içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Fonetiğin tanımı ve terimleri, fonetik açısından konuşma organları ve işlevleri, ünlü ve ünsüz sesler, uluslararası sesçil alfabe konularını içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Araştırmanın önemi, araştırmanın aşamaları, hipotez, evren ve örneklem, geçerlilik ve güvenilirlik, veri toplama yöntemleri, ölçekler/anket formu hazırlanması, veri analizi konularını içermektedir
Kuram: 3 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Dil ve konuşma terapisi ile odyoloji ilişkisi, odyolojinin genel tanımı ve temel kavramları, işitme kayıpları ve odyolojik değerlendirmeler, işitme cihazları, koklear implant, işitsel- sözel yaklaşım konularını kapsamaktadır.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Kulak burun boğaz anatomi ve fizyolojisi, yapıların dil, konuşma, ses ve yutma bozuklukları açısından işlev ve görevleri, kulak burun boğaz hastalıkları, ağız-yüz anomalileri, interdisipliner çalışma konularını içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Normal beyin gelişimi, normal nöromotor gelişim, risk faktörleri ve riskli bebek izlemi, çocukluk çağı nörolojik hastalıklar ve sendromlar, nörolojik hastalıkların dil-konuşma gelişimine etkisi, ekip çalışması, dil ve konuşma terapistinin rolü konularını içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Üreme hücreleri ve genital sistemler, gelişimin aşamaları, dil ve konuşma bozukluklarını etkileyen yapıların embriyolojik gelişimleri konularını kapsamaktadır.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Farmakoloji ile ilgili genel tanım ve kavramlar, ilaç uygulama yolları, farmakokinetik ve farmakodinamik, ilaç etkileri ve dil, konuşma, ses, yutma vb. dil ve konuşma terapistlerinin gördüğü vaka gruplarının kullandığı ilaçlar ve yan etkileri konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Özel eğitimle ilişkili temel kavramların açıklanması, zihinsel yetersizliği, işitme yetersizliği, görme yetersizliği, fiziksel yetersizliği ve süreğen hastalığı, çoklu yetersizliği öğrenme güçlüğü, üstün zekalı, otizm spektrum bozukluğu, duygu ve davranış bozukluğu, dil ve konuşma bozukluğu olan bireylerin eğitimi konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Sağlık, hastalık, tedavi, terapi ve rehabilitasyon kavramları, rehabilitasyonun temel ilkeleri, habilitasyon kavramı, sağlığın uluslararası sınıflandırma çerçevesi konularını kapsamaktadır
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Uygulamalı davranış analizi kavramı, tarihçesi ve özellikleri, uygun ve uygun olmayan davranışların belirlenmesi, veri toplama, uygun davranışları arttırma ve uygun olmayan davranışları azaltma/ortadan kaldırmaya yönelik ilkeler, bireyselleştirilmiş davranış değiştirme planı hazırlama ve uygulaması konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Çocukluk çağı dil bozukluklarında değerlendirme ve müdahale konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Motor konuşma bozukluklarının değerlendirme ve terapisi konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Kekemelik ve hızlı bozuk konuşma gibi konuşmadaki akıcılık bozukluklarının kanıt temelli değerlendirilmesi ve müdahalesine ilişkin yaklaşım ve yöntemleri, kekemelik ve HBK?nın tarama, işlevsel değerlendirme ve ayırıcı tanılama, müdahale/terapi, iş birliği ve ekip çalışması, değerlendirme sonuçlarını raporlama, terapi planı tasarlama, yürütme ve raporlamayı, aile ile görüşme ve aileyi bilgilendirme becerilerinin kazandırılmasını içerir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Yutma değerlendirmesi ve yutma terapisi konularını kapsamaktadır.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Ses bozukluklarının değerlendirmesi ve ses bozuklukları terapi yöntemleri konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 5
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Edinilmiş dil bozuklarının değerlendirilmesi, değerlendirme araçları, terapi yaklaşımları, terapi planlama, materyal hazırlama konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Konuşma sesi bozukluklarında değerlendirme ve terapi konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Rezonans bozuklukları, rezonans bozukluklarında dil ve konuşma terapistinin rolü, rezonans bozukluklarının değerlendirilmesi ve terapisi konularını içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Dil ve konuşma terapisinde temel tarama, ölçme ve görüşme teknikleri, formal ve informal değerlendirme, doğal veri toplama ve çözümleme, farklı dil ve konuşma problemi olan bireylerde uygulanan farklı tarama, ölçme ve görüşme teknikleriyle edinilen bilgilerin yorumlanması ve raporlanması; dil ve konuşma testleri, hikâye alma, ölçme ve görüşme sonuçlarını sunma ve tartışma konularını içermektedir.
Kuram: 1 saat
|
Uygulama: 4 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Dil ve konuşma terapisinde değerlendirme ve terapi yöntemlerinin vakalarla uygulamalı olarak kullanılması; değerlendirme ve terapide vakalarla kullanmak üzere kontrol listeleri, değerlendirme araçları, test takımları, terapi araçlarının geliştirilmesi ve sonrasında uygulanması ve raporlanması; süreçlerde teknolojiyi kullanma konularını kapsamaktadır.
Kuram: 1 saat
|
Uygulama: 4 saat
|
Yerel Kredi: 3
|
AKTS Kredisi: 4
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Bu ders, oyunun tanımı, özellikleri ve önemi, oyunun tarihi ve tarihsel süreçte oyun ile ilgili görüşler, oyun kuramları, oyunun sınıflandırılması, evreleri ve türleri, oyun ve öğrenme, gelişim dönemlerine göre oyun ve aşamaları, çocuğu tanıma tekniği olarak oyun, oyun etkinliği planlama ve uygulama, oyun etkinliğinde çevrenin düzenlenmesi ve oyun alanları, oyuncak ve oyun araç gereçleri, anne baba çocuk ve oyun, dil ve konuşma terapisinde kullanılan oyun temelli yaklaşımlar, oyunda dil ve konuşma terapistinin rolü konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Bebeklik, çocukluk, ergenlik, genç yetişkinlik, orta yaşlar ve yaşlılık gelişim dönemlerinin özellikleri, duygu, davranış, uyum problemleri ve bu problemlerle baş etme yolları konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Okuryazarlık gelişimi, dil gelişimi ile ilişkisi, erken okuryazarlık becerileri ve okumaya katkıları, erken okuryazarlık becerilerinin değerlendirilmesi, erken okuryazarlık becerilerinin kazandırılması konularını kapsamaktadır
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Sesin özellikleri, ses eğitimi, diyafram nefes egzersizleri, fonasyon, piyanoda register ve uygulamalı ses egzersizleri konularını kapsamaktadır.
Kuram: 1 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Dil ve konuşma bozukluklarının kanıt temelli değerlendirme ve terapisine genel bakışı içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 16 saat
|
Yerel Kredi: 10
|
AKTS Kredisi: 12
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Dil ve konuşma bozukluklarının kanıt temelli değerlendirme ve terapisine genel bakışı içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 16 saat
|
Yerel Kredi: 10
|
AKTS Kredisi: 12
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Dil ve konuşma terapisinde danışmanlık teknikleri, aile kavramını, aile sistemini, dil ve konuşma terapisinde aile eğitiminin önemini, iletişim, dil ve konuşma bozukluğu olan bireylerin, ailelerinin ve öğretmenlerinin desteklenmesine yönelik bilgileri içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Dil ve konuşma terapistliğinin önemi ve özellikleri; dil ve konuşma terapistlerinin sahip olması gereken genel ve özel alan yeterlilikleri, dil ve konuşma terapisinde kişisel ve mesleki gelişim, bilimsel temelli gelişmeleri takip etme ve uygulama, etiğin tanımı ve önemi, genel etik ilkeleri ve uygulama alanları, bilgi edinimi, korunumu ve paylaşımı, iş birliği, sosyo-kültürel farklılıklara saygı, cinsiyete saygı, bilimsel bilgiyi takip etme, öğrenme ve paylaşma konularını içermektedir
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Kişilerarası iletişimin tanımı, önemi ve temel işlevleri, kişilerarası iletişimi etkileyen etmenler, sağlık hizmetlerinde iletişim ilkeleri, kuramlar, dil ve konuşma terapisti ve dil konuşma bozukluğu olan bireyin etkili iletişim süreci konularını içermektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: İNG 131
|
|
Öğrencilerde "kariyer" konusunda bir bilinç oluşturmak; öğrencilerin ilgi alanları, kişisel özellikleri ve değerleri hakkında farkındalık kazanarak ve farklı sektörleri tanıyarak kişisel bir kariyer planlaması yapabilmelerine yardımcı olmaktır.
Kuram: 1 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 1
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Temel psikolojik kavramları öğrenmek ve temel kavramlarla ilgili bilgi alt yapısı oluşturmaktır.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Toplum, topluma hizmet uygulamaları ve sosyal sorumluluk kavramları; toplumsal ve kültürel değerler yönünden sosyal sorumluluk projeleri; güncel toplumsal sorunları belirleme; belirlenen toplumsal sorunların çözümüne yönelik projeler hazırlama; bireysel ve grup olarak sosyal sorumluluk projelerinde gönüllü olarak yer alma; çeşitli kurum ve kuruluşlarda sosyal sorumluluk projelerine katılma; panel, konferans, kongre, sempozyum gibi bilimsel etkinliklere izleyici, konuşmacı ya da düzenleyici olarak katılma; sosyal sorumluluk projelerinin sonuçlarını değerlendirme.
Kuram: 1 saat
|
Uygulama: 2 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 3
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Türk Dili dersleri, öğrencilerin Türk dilinin özelliklerini ve işleyiş kurallarını örnekleriyle göstermelerini; duygularını, düşüncelerini, tasarladıklarını, izlenimlerini, gözlemlerini, yaşantılarını söz ve yazıyla doğru ve etkili olarak anlatma becerisi ve alışkanlığı kazanmalarını, onların yazılı ve sözlü metinler aracılığıyla sözcük hazinelerini geliştirmelerini; okudukları metinleri ya da dinledikleri programları doğru olarak anlayabilme kurallarını öğrenmelerini; kişiler ve kitleler arasındaki iletişimin temeli olan dil becerilerini geliştirmelerini hedeflemektedir.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
Amaç, öğrencilerin Türkçenin özelliklerini ve işleyiş kurallarını örnekleriyle açıklamaları; Türkçenin yazım ve söyleyiş özelliklerini örnekleriyle göstermeleridir. Öğrencilerin anlama (dinleme/okuma/izleme anlama) ve anlatma (sözlü ve yazılı anlatım) becerilerini geliştirmelerine, Türk ve dünya kültür ve edebiyatlarıyla ilişki kurmalarına olanak sağlar.
Kuram: 2 saat
|
Uygulama: 0 saat
|
Yerel Kredi: 2
|
AKTS Kredisi: 2
|
Ön Koşul: Yok
|
|
|
|