1
|
İletişim ile ilgili temel kavramları ve kuramları öğrenir, çözümler ve sorgular.
|
2
|
İletişimin iş hayatındaki gücünü özümser.
|
3
|
Kitle iletişim araçlarını ve kullanım metotlarını çözer.
|
4
|
Stratejik iletişim çabalarının işleyişini ve görevlerini özümser.
|
5
|
Halkla ilişkiler ve tanıtım alanı ile ilgili toplumsal sorunların çözümünde karar alır, uygular, üstlendiği görev ve sorumlulukları yerine getirir ve gerektiğinde inisiyatif alır.
|
6
|
Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri takip eder ve meslektaşları ile iletişim kurar.
|
7
|
Pazarlamanın temel kavramlarını öğrenerek pazar araştırmalarını yapar.
|
8
|
Pazarlama sektöründeki yeni gelişmeleri takip eder ve iletişim, tanıtım yöntemleriyle bütünleştirip uygular.
|
9
|
Tüketici eğilimlerini ve davranışlarını sorgulayıp yorumlar.
|
10
|
İletişim, halkla ilişkiler, reklam ve tanıtım alanındaki yasal ve etik değerleri insan haklarını da gözeterek uygular ve çözüm üretir.
|
11
|
Medya, halkla ilişkiler ve reklam ilişkisini planlar, projelendirir ve uygular.
|
12
|
Alanının gerektirdiği bilgileri ekip çalışmaları çerçevesinde geliştirip uygular.
|
13
|
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
|
|