1
|
Sanatın tüm alanları için geçerli olan sanatsal görüş ve uygulama yetkinliğinin kazanılması.
|
2
|
Sanatsal üretime kaynak oluşturabilecek ve düşünsel zemini geliştirebilecek sosyal ve beşeri bilimlere ait yeterlilik.
|
3
|
Kişisel istek ve eğilimler doğrultusunda eğitim sürecinin planlanması ve disiplinler arası düşünebilme-üretebilme yetkinliğinin kazanılması.
|
4
|
Görsel anlatım türlerinde kullanılmak üzere karakter tasarımı, storyboard, dijital tasarım ve modelleme gibi ortak alanların birlikte kullanım yetkinliği.
|
5
|
Görsel anlatım türleri ile ilgili teknik ve sanatsal analizlerin yapılabilmesi, kişisel yorum, eleştirel bakış açısı ve ifade yöntemlerinin geliştirilmesi.
|
6
|
Film dili ve görsel-işitsel uyumluluk ile ilgili temel teknik ve sanatsal unsurların kullanımına ait yeterlilik.
|
7
|
Teknik farkı gözetmeksizin, çizgi film ve animasyon sanatı ve teorisi temel kavram ve uygulamalarına yönelik yetkinlik.
|
8
|
Çizgi film ve animasyon sanatı ve teorisinin tarihi gelişim, güncel akım ve gelişmelerine yönelik yetkinlik ve kişisel öngörülerin geliştirilmesi.
|
9
|
Stop-motion, deneysel, bilgisayar gibi farklı animasyon tekniklerine yönelik sanatsal üretim ve teorik bilgi yetkinliği.
|
10
|
Çizgi Film-Animasyon film üretiminin temel unsurlarından olan karakter animasyonuna ait sektörel ve/veya festival gösterimi kalitesinde üretim yetkinliği.
|
11
|
Sanatsal ve/veya sektörel kariyer hedeflerinin belirlenmesi ve bu amaçla gerekli üretim adımlarının planlanması ve uygulanması.
|
12
|
Kişisel bir çizgi film ve animasyon projesinin tasarım, sunum, yönetim, üretim ve dağıtım aşamalarının gerçekleştirilmesi yetkinliği.
|
|
|