1
|
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarına özgü kuram, kavram, yöntem, araç ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla tartışabilmek, yorumlayabilmek ve kullanabilmek.
|
2
|
Sosyal ve kültürel konularda bilgi birikimine sahip olmak ve bu bilgiyi programın kapsadığı alanlarda kullanabilmek.
|
3
|
İçerik üretme, yayma ve sürdürme için gerekli veriyi bilimsel yöntemlerle toplayabilmek, değerlendirebilmek, raporlayabilmek ve kullanabilmek.
|
4
|
Alanın gerektirdiği düzeyde bilgisayar programlarıyla birlikte tasarım, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek; alan uygulamaları için çağdaş araçları seçme ve kullanma becerisine sahip olmak.
|
5
|
Alanındaki iletişim problemlerine yönelik çözüm geliştirirken farklı hedef kitlelerin iletişim ihtiyaçlarını dikkate alarak uygun strateji ve teknikleri geliştirmek ve uygulamak, bu süreci bireysel ve grup üyesi olarak sorumluluk alarak yönetebilmek.
|
6
|
Kurumsal ve bireysel iletişim ihtiyaçlarına yönelik orijinal fikir geliştirebilmek, iletişim ihtiyacı doğrultusunda yaratıcı süreci yönetebilmek, bu bağlamda girişimci ve yenilikçi bir yaklaşıma sahip olmak.
|
7
|
Alanındaki ulusal ve uluslararası güncel gelişmeleri yakından takip edebilmek, sektör uygulamalarını eleştirel bakışla değerlendirebilmek ve alanda faaliyet gösteren kurumların özelliklerine ve yapılarına hâkim olmak.
|
8
|
Alana ilişkin proje değerlendirirken ve yönetirken, mesleki etik değerleri, sosyal sorumluluk ilkelerini, mevzuatı, kalite standartlarını, iş sağlığı ve güvenliği ilkelerini göz önünde tutabilmek.
|
9
|
Bir kurumun iletişim ihtiyaçlarına bütünsel bakabilmek, disiplinlerarası bakış açısıyla bu ihtiyaçlara çözüm üretmek, birlikte çalışma kültürüne sahip olmak.
|
10
|
Etkin iletişim becerilerine sahip olmak, etkin sunumlar yapabilmek, sosyal davranış kurallarına uygun davranabilmek
|
11
|
Bir yabancı dili kullanarak alanı ile ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek.
|
|
|