1
|
Okul öncesi eğitim alanı çalışmalarını disiplinler arası çalışmalarla zenginleştirir.
|
2
|
Okul öncesi eğitim alanında karşılaşılan problem durumlarına uygun çözümler üretir.
|
3
|
Çocukların gelişimsel ihtiyaçlarını karşılamada etkin yöntemleri uygular.
|
4
|
Erken çocukluk gelişimi ve eğitimi alanında bilimsel dayanaklara göre çalışmalar yürütür.
|
5
|
Çocukların yaratıcı, problem çözebilen, keşifler yapan, araştırıcı bireyler olarak yetişmeleri için ortamlar oluşturur.
|
6
|
Çok kültürlü eğitim anlayışını benimser.
|
7
|
Okul aile işbirliği çalışmalarını yürütür.
|
8
|
Farklı yöntemler ve etkinliklerle aile katılımı çalışmalarını yürütür.
|
9
|
Çocukların bireysel farklılıkları, ilgi ve ihtiyaçları doğrultusunda programlar geliştirir.
|
10
|
Okul öncesi eğitim programını uygulama aşamaları ve farklı yaklaşımlar açısından değerlendirir.
|
11
|
Çocukların gelişimini değerlendirme çalışmalarını yürütür.
|
12
|
Dijitalleşen eğitim dünyasında çocukların teknolojiyi dengeli bir şekilde ve özellikle eğitim amaçlı kullanımları için farklı yöntemler kullanır.
|
13
|
Özel gereksinimli çocuklara eğitim etkinlikleri planlar ve uygular.
|
14
|
Okul öncesi eğitim kurumlarını başarı ile yönetebilmek için gerekli bilgiyi edinir,bu bilgiyi uygulayarak hayata geçirebilir.
|
15
|
Okul öncesi eğitimde kalite çalışmalarına katkıda bulunur.
|
|
|