1
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarına temel oluşturan kuram, kavram, yöntem, araç ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla tartışabilmek ve yorumlayabilmek.
2
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarında edindiği kuramsal bilgileri uygulama alanında kullanabilmek ve bu alanda hizmet verdiği kuruluşların olağanüstü koşullarda kurum içi ve kurum dışı iletişim çalışmalarını yürütebilmek.
3
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarında içerik üretme, yayma ve sürdürme için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilmek, irdeleyebilmek ve kullanabilmek.
4
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarına ilişkin proje üretirken, analiz ederken, mesleki etik değerleri ve kurumsal sosyal sorumluluk ilkelerini göz önünde tutabilmek. Bu çerçevede işyeri sağlık ve güvenlik konularına özen gösterebilmek.
5
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarında karşılaşılan iletişim problemlerine yönelik çözüm geliştirirken farklı disiplinlerle farklı parametreler kullanabilmek, sorunların çözümünde bireysel ve grup üyesi olarak sorumluluk alabilmek.
6
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarında sektör uygulamalarını eleştirel bakışla değerlendirebilmek, iletişim ihtiyacına yönelik orijinal fikir geliştirebilmek, ihtiyaç ve yaratıcılık ilişkisini kurabilmek.
7
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarındaki güncel gelişmeleri yakından takip edebilmek, alanın temel dinamiklerindeki süreklilikleri ve değişiklikleri tespit edebilmek.
8
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarında araştırmanın önemini kavramak, bilgiye ulaşma yollarını bilmek, verileri değerlendirebilmek, araştırma yöntem ve uygulamalarına hakim olmak, ilgili araçları kullanabilmek. Bu doğrultuda medya planlaması yapabilmek, uygulayabilmek ve denetleyebilmek.
9
Alanın gerektirdiği düzeyde bilgisayar programlarıyla birlikte tasarım, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek. Bu alanda gereken çağdaş araçları seçme ve kullanma becerisine sahip olabilmek.
10
Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi alanlarında düşünceyi imgeye çevirerek, kendisini iyi ifade edebilmek, etkin sunumlar yapabilmek, sosyal davranış kurallarına uygun davranabilmek.
11
Bir yabancı dili kullanarak Halkla ilişkiler ve tanıtım alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası mevzuatı, kalite standartlarını, bilgi, yöntem, araştırmaları takip edebilmek, meslektaşları ile iletişim kurabilmek.