1
|
Görsel-işitsel ve çoklu medya tasarımı alanında ileri düzeyde kuramsal bilgi ve uygulama becerisine sahip olmak.
|
2
|
Bir tasarımcı olarak Görsel İletişim Tasarımı projelerinin planlama, uygulama aşamalarında etik değerlerin, yasal düzenlemelerin ve toplumsal sorumluluklarının bilincinde olmak.
|
3
|
Görsel İletişim Tasarımı alanında dünyada ve Türkiye?deki yeni ekolleri ve buna bağlı olarak gelişen tasarım süreçlerini, teknolojilerini, yazılımlarını takip edebilmek ve uygulayabilmek.
|
4
|
Yapım-üretim süreçlerine temel oluşturacak Görsel İletişim Tasarımı alanındaki eser, kuram, ilke ve kavramlar hakkında bilgi sahibi olmak.
|
5
|
Görsel İletişim Tasarımı alanında çeşitli araştırma yöntemleri ile tasarımda disiplinler arası problem çözme becerisine sahip olmak.
|
6
|
Estetik bilgi, beceri ve algıyı geliştirerek; yaratıcı bir düşünceyi etkili bir görsel mesaja dönüştürebilmek.
|
7
|
Görsel İletişim Tasarımı uygulamalarında oluşabilecek tasarım sorunlarını hızlı ve etkili bir biçimde çözme yetisine sahip olmak.
|
8
|
Proje üretim sürecine uygun bilgiye ulaşabilme, değerlendirebilme ve yorumlayabilme becerisi kazanmak.
|
9
|
Görsel İletişim Tasarımının fotoğraf ve video alanında çekim, görüntü işleme, kurgu ve üretim sonrası teknikleri de dahil olmak üzere, bütün üretim süreçleri hakkında yeterli düzeyde bilgi ve deneyime sahip olmak.
|
10
|
Profesyonel yaşamın gereklerine uygun olarak gerçekçi bir iş planı ve ona uygun bir çalışma takvimi planlayabilmek; bunları bireysel olarak ve ekip çalışması dahilinde uygulayabilmek.
|
11
|
Yaratıcı bir fikir geliştirerek; pazarlama, tanıtım, reklam vb. sektörlerde uygulanabilir bir proje haline getirebilme becerisi kazanmak.
|
12
|
Geleneksel ve yeni medya için grafik, fotografik, illüstratif, 3 boyutlu, hareketli ve etkileşimli tasarımların yapım ve üretim sürecinde hedef kitleyi göz önüne alarak doğru mesajı ve göstergeleri, doğru iletişim mecralarına uygulayabilmek.
|
13
|
Görsel İletişim Tasarımcısı olarak yer aldığı projelerde bireysel ve ekip çalışma disiplinine sahip olmak.
|
14
|
Kazandığı bilgi ve becerileri eleştirel bakış açısı ile analiz edebilmek ve kişisel kapasitesini artırabilmek için sürekli bilgi arayışında olmak.
|
15
|
Bir yabancı dili kullanarak Görsel İletişim Tasarımı alanı ile ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek.
|
|
|