1
|
Eğitim faaliyetlerini yürütür.
|
2
|
Çocuklarda araştırma, keşfetme ve alternatif çözüm yolları üretme becerisini geliştirmeye yönelik etkinlikler, ortamlar ve materyaller oluşturur.
|
3
|
Çocukların bütünsel (fiziksel, sosyal, duygusal, bilişsel) ihtiyaçları konusunda yetkindir, gerekli profesyonellerle ve ailelerle işbirliği yapar.
|
4
|
Çocuk gelişimi ve eğitimi bilimsel dayanakları doğrultusunda, uygun yöntem ve uygulamalar geliştirir.
|
5
|
Kültürel ve cinsiyet farklılıklarını dikkate alan öğrenme ortamları ve fırsatları yaratır.
|
6
|
Ailelerle etkili iletişim kurabilmek için gerekli becerileri yetkin bir şekilde kullanır.
|
7
|
Aile katılımını sağlayabilecek farklı yöntemleri uygular.
|
8
|
Eğitim programını değerlendirir.
|
9
|
Çocukların gelişimini bütünsel olarak değerlendirir.
|
10
|
Öğrenme ortamını ve öğretmen etkinliklerini değerlendirir.
|
11
|
Özel gereksinimli çocuklarla birlikte çalışır.
|
12
|
Özel gereksinimli çocuklar için mevcut eğitim ve öğrenme fırsatlarını değerlendirir.
|
13
|
Çocuklarda bilişim teknolojilerinin günlük yaşamda kullanımına ait farkındalık geliştirebilecek etkinlik, ortam ve materyalleri kullanır.
|
14
|
Çağın gereklerine uygun, çağdaş, araştırmacı, yenilikçi, farklı kültür ve alışkanlıklara hoşgörülü ve eleştirel düşünceye sahiptir.
|
15
|
İçinde yaşadıkları toplumun koşul ve ihtiyaçlarına cevap verebilecek donanıma sahiptir.
|
|
|