ATA 151 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 0 |
ATA 152 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 |
İNG 131 | İngilizce I | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
İNG 132 | İngilizce II | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
İNG 277 | Mesleki İngilizce I | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İNG 278 | Mesleki İngilizce II | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
KPL 100 | Kariyer Planlaması | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 101 | Oyunculuğa Giriş | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 |
SHN 102 | Oyunculukta Temel Dinamikler | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
SHN 103 | Ses-Konuşma: Diksiyon-Artikülasyon | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 0 | 4 | 5 |
SHN 104 | Ses-Konuşma: Fonetik-Fonoloji | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 0 | 4 | 5 |
SHN 105 | Doğaçlamaya Giriş | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 2 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 |
SHN 106 | Doğaçlama | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 1 | 3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 |
SHN 107 | Oyunculuk ve Hareket I | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 108 | Oyunculuk ve Hareket II | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 109 | Metin Çözümleme | 5 | 4 | 1 | 2 | 1 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 1 | 0 | 1 | 1 | 5 |
SHN 110 | Oyun Çözümleme | 4 | 5 | 4 | 1 | 2 | 3 | 1 | 5 | 4 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 5 |
SHN 115 | Mesleki Oryantasyon | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 4 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 5 | 3 |
SHN 116 | Tiyatro Pratikleri | 5 | 3 | 2 | 2 | 3 | 5 | 2 | 4 | 5 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 3 |
SHN 201 | Sistem Oyunculuğu | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 |
SHN 202 | Shakespeare Oyunculuğu | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 5 |
SHN 203 | Ses-Konuşma Teknikleri | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 204 | Oyunculukta Ses İnşası | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 207 | Oyunculuk ve Beden I | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 208 | Oyunculuk ve Beden II | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 209 | Batı Tiyatrosunun Kaynakları | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 5 |
SHN 210 | Batı Tiyatrosunun Gelişimi | 5 | 5 | 2 | 3 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | 2 | 5 |
SHN 213 | Şarkı Söyleme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 214 | Tiyatroda Şarkı | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 301 | 20. Yüzyıl Oyunculuk Yöntemleri | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 302 | Oyunculukta Yeni Yönelimler | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 305 | Oyun Çalışması - Hazırlık | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 306 | Oyun Çalışması - Sahneleme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 307 | Sahne Dövüş Teknikleri | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 2 | 3 | 4 | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 3 |
SHN 319 | Dramaturji | 5 | 5 | 2 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 | 5 |
SHN 320 | Dramaturji Uygulamaları | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 379 | Geleneksel Türk Tiyatrosu | 5 | 5 | 2 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 5 |
SHN 380 | Türk Tiyatro Tarihi | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 2 | 2 | 1 | 5 |
SHN 401 | Mezuniyet Projesi-Dramaturji | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 2 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | 3 | 4 |
SHN 402 | Mezuniyet Projesi-Sahneleme | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 |
SHN 405 | Mezuniyet Oyunu - Hazırlık | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
SHN 406 | Mezuniyet Oyunu-Sahneleme | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
TRD 157 | Türk Dili I | 3 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | 3 | 0 | 3 | 5 | 3 | 3 | 1 | 0 | 3 |
TRD 158 | Türk Dili II | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |