eMBA 537 | Liderlik ve Motivasyon | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
HİT 611 | Kriz İletişimi Yönetimi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İHA 500 | İnsan Hakları: Kavramı ve Çeşitleri | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İLB 620 | İletişim Tarihi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İŞL 510 | Satış Yönetimi Ve Müşteri İlişkileri | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İŞL 551 | Çağdaş İşletmecilik | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İŞL 560 | Müşteri Deneyimi Yönetimi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İŞL 571 | Stratejik Yönetim | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
MİMB 569 | Yüksek Lisans Semineri | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
PİL 504 | Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 |
PİL 514 | Postmodern Pazarlama | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 |
PİL 531 | Siyasal İletişim ve Pazarlama | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
PİL 559 | Araştırma Yöntemleri | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 2 | 2 |
PİL 569 | Yüksek Lisans Semineri | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 5 | 0 | 0 | 5 | 5 | 5 | 5 |
PİL 599 | Yüksek Lisans Tezi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
RTS 506 | Toplumsal Değişme ve Belgesel Sinema | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
RTS 510 | Çağdaş İletişim Paradigmaları | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
RTS 520 | Televizyonda Anlatı Yapıları | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
RTS 529 | Yeni İletişim Teknolojileri ve Medya | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
RTS 547 | Türk Film Araştırmaları | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
SBU 523 | Uluslararası Göç ve Koruma | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |