ARP 110
| Pedal ve Duate Tekniği II | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 201
| Dal Çalgısı III | 0 | 2 | 1 | 7 |
ARP 202
| Dal Çalgısı IV | 0 | 2 | 1 | 7 |
ARP 205
| Arp Edebiyatı III | 2 | 0 | 2 | 4 |
ARP 206
| Arp Edebiyatı IV | 2 | 0 | 2 | 4 |
ARP 207
| Deşifraj ve Orkestra Repertuvarı III | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 208
| Deşifraj ve Orkestra Repertoire IV | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 209
| Pedal ve Duate Tekniği III | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 210
| Pedal ve Duate Tekniği IV | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 301
| Dal Çalgısı V | 1 | 2 | 2 | 11 |
ARP 302
| Dal Çalgısı VI | 1 | 2 | 2 | 11 |
ARP 305
| Arp Edebiyatı V | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 306
| Arp Edebiyatı VI | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 307
| Deşifraj ve Orkestra Repertuvarı V | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 308
| Deşifraj ve Orkestra Repertuvarı VI | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 309
| Pedal ve Duate Tekniği V | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 310
| Pedal ve Duate Tekniği VI | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 401
| Dal Çalgısı VII | 1 | 2 | 2 | 14 |
ARP 402
| Dal Çalgısı VIII | 1 | 2 | 2 | 14 |
ARP 423
| Çağdaş Arp Eserleri I | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 424
| Çağdaş Arp Eserleri II | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 425
| Mitoloji I | 0 | 2 | 1 | 2 |
ARP 426
| Mitoloji II | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 101
| Dal Çalgısı I | 0 | 2 | 1 | 4 |
GTR 102
| Dal Çalgısı II | 0 | 2 | 1 | 4 |
GTR 105
| Gitar Edebiyatı I | 2 | 0 | 2 | 4 |
GTR 106
| Gitar Edebiyatı II | 2 | 0 | 2 | 4 |
GTR 107
| Deşifraj I | 0 | 2 | 1 | 4 |
GTR 108
| Deşifraj II | 0 | 2 | 1 | 4 |
GTR 109
| Gitar Bakım ve Onarım I | 0 | 2 | 1 | 4 |
GTR 110
| Gitar Bakım ve Onarımı II | 0 | 2 | 1 | 4 |
GTR 201
| Dal Çalgısı III | 0 | 2 | 1 | 7 |
GTR 202
| Dal Çalgısı IV | 0 | 2 | 1 | 7 |
GTR 205
| Gitar Edebiyatı III | 2 | 0 | 2 | 4 |
GTR 206
| Gitar Edebiyatı IV | 2 | 0 | 2 | 4 |
GTR 207
| Deşifraj III | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 208
| Deşifraj IV | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 209
| Gitarda Modern Çalım Teknikleri I | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 210
| Gitarda Modern Çalım Teknikleri II | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 301
| Dal Çalgısı V | 1 | 2 | 2 | 11 |
GTR 302
| Dal Çalgısı VI | 1 | 2 | 2 | 11 |
GTR 305
| Gitar Edebiyatı V | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 306
| Gitar Edebiyatı VI | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 307
| Desifraj V | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 308
| Desifraj VI | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 309
| Gitarda Modern Çalım Teknikleri III | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 310
| Gitarda Modern Çalım Teknikleri IV | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 423
| Çağdaş Gitar Eserleri I | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 424
| Çağdaş Gitar Eserleri II | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 425
| Türk Gitar Repertuvarı I | 0 | 2 | 1 | 2 |
GTR 426
| Türk Gitar Repertuvarı II | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 141
| Koro I | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 142
| Koro II | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 207
| Müzik Teorisi III | 2 | 0 | 2 | 2 |
KNS 208
| Müzik Teorisi IV | 2 | 0 | 2 | 2 |
KNS 213
| Yeni Müzik Topluluğu I | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 214
| Yeni Müzik Topluluğu II | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 241
| Koro III | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 242
| Koro IV | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 313
| Yeni Müzik Topluluğu III | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 331
| Geleneksel Türk Müziği I | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 332
| Geleneksel Türk Müziği II | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 341
| Koro V | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 342
| Koro VI | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 435
| Çağdaş Türk Müziği I | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 436
| Çağdaş Türk Müziği II | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 441
| Koro VII | 0 | 2 | 1 | 2 |
KNS 442
| Koro VIII | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 101
| Dal Çalgısı I | 0 | 2 | 1 | 4 |
PYN 102
| Dal Çalgısı II | 0 | 2 | 1 | 4 |
PYN 105
| Piyano Edebiyatı I | 2 | 0 | 2 | 2 |
PYN 106
| Piyano Edebiyatı II | 2 | 0 | 2 | 2 |
PYN 107
| Deşifraj I | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 108
| Deşifraj II | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 109
| Piyano Teknolojisi I | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 110
| Piyano Teknolojisi II | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 201
| Dal Çalgısı III | 0 | 2 | 1 | 4 |
PYN 202
| Dal Çalgısı IV | 0 | 2 | 1 | 4 |
PYN 205
| Piyano Edebiyatı III | 2 | 0 | 2 | 2 |
PYN 206
| Piyano Edebiyatı IV | 2 | 0 | 2 | 2 |
PYN 207
| Deşifraj III | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 208
| Deşifraj IV | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 209
| Piyano Teknolojisi III | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 210
| Piyano Teknolojisi IV | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 213
| Scarlatti Dönemi I | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 214
| Scarlatti Dönemi II | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 215
| Romantik Dönem Lied-Edebiyat İlişkisi I | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 216
| Romantik Dönem Lied-Edebiyat İlişkisi II | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 301
| Dal Çalgısı V | 1 | 2 | 2 | 9 |
PYN 302
| Dal Çalgısı VI | 1 | 2 | 2 | 9 |
PYN 305
| Piyano Edebiyatı V | 2 | 0 | 2 | 2 |
PYN 306
| Piyano Edebiyatı VI | 2 | 0 | 2 | 2 |
PYN 307
| Deşifraj V | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 308
| Deşifraj VI | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 313
| Scarlatti Dönemi III | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 314
| Scarlatti Dönemi IV | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 317
| Piyanoda Armoni I | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 318
| Piyanoda Armoni II | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 319
| Çağdaş Türk Bestecileri I | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 320
| Çağdaş Türk Bestecileri II | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 321
| Piyanoda Yaylı Çalgılar Eşliği I | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 322
| Piyanoda Yaylı Çalgılar Eşliği II | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 401
| Dal Çalgısı VII | 1 | 2 | 2 | 14 |
PYN 402
| Dal Çalgısı VIII | 1 | 2 | 2 | 14 |
PYN 417
| Piyanoda Armoni III | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 418
| Piyanoda Armoni IV | 0 | 2 | 1 | 2 |
PYN 423
| Çağdaş Piyano Eserleri I | 0 | 4 | 2 | 2 |
PYN 424
| Çağdaş Piyano Eserleri II | 0 | 4 | 2 | 2 |
THM 119
| Dünya Halk Müzikleri | 0 | 2 | 1 | 2 |
THM 415
| Çalıp Söyleme Geleneği I | 0 | 2 | 1 | 2 |
TRM 411
| Nefes Teknikleri | 0 | 2 | 1 | 2 |